Vores konkurrencevilkår
- Arrangør
- Kampagnen "Libero tester virkeligheden" er arrangeret af SCA Hygiene Products AB, Sverige.
- Kampagneprodukter
- De bleer, som anvendes i denne kampagne, er Libero Touch buksebleer i en prøvepakke på 8 stk. i størrelse 5, som kan fås i Kvickly fra uge 37. Man kan også bruge andre Libero Touch bleer, hvis man bruger det.
- Kampagneperiode
- Kampagnen løber i 6 uger med start uge 37, 2016.
- Ret til at deltage
- De officielle kampagneregler gælder for alle, som deltager i kampagnen. Alle personer, der er fyldt 18 år og bor i Danmark, har ret til at deltage. Medarbejdere i følgende selskaber og deres familiemedlemmer kan ikke deltage: 1) Virksomheder, som er involveret i at organisere kampagnen. 2) Virksomheder, der er partnere i kampagnen.
- Sådan deltager du
-
- Hent dit gratis testkit bestående af 8 stk. Libero Touch buksebleer i størrelse 5 på en Kvickly butik. Gælder så længe lager haves.
- Test bleerne (bukse- eller tapebleer) i din virkelighed, i din hverdag. Sæt bleen på prøve.
- Besøg vores hjemmeside www.libero.dk og svar på nogle enkle spørgsmål. Udfyld herefter dit navn, adresse, mail og mobilnummer. Dine personoplysninger gemmes i henhold til Persondataloven (PDL)
- Konkurrence
- Du kan også være med i konkurrencen om tre måneders forbrug af Libero Touch bleer i alle størrelser. Du skal skrive en motivation på max 50 ord i konkurrenceformularen, og skrive hvorfor du skal vinde. Du kan kun være med i konkurrencen en gang.
- Konkurrencepræmien
- Præmiens værdi: Tre måneders forbrug af Libero Touch i alle størrelser (værdi ca. 1.400 kr.) Der vælges en vinder hver uge i hvert land i løbet af kampagneperioden.
- Vilkår som gælder præmien
- Vinderen vælges af en jury bestående af repræsentanter fra Libero. Juryens afgørelse kan ikke ankes. Vinderne får besked via e-mail i løbet af de seks uger kampagnen løber. Præmien kan ikke byttes til kontanter.
- Anvendelse af konkurrencebidrag
- Når du deltager i testen, accepterer du at Libero må bruge dine svar i Liberos kommunikation på fx libero.dk, i annoncer og i alle vores sociale medier. Ved at uploade billeder med hashtag #LiberoVirkeligheden accepterer du, at Libero kan bruge dine fotos i deres kommunikation til markedsføringsformål.
Der er opstået en fejl, prøv igen senere.