Ved at fortsætte med brugen af denne hjemmeside, godkender du brugen af cookies. Du kan læse mere om cookies her

 

Grådlabil, Brændende smerter i "siden"??? bivirkning?

åhh ha.. jeg har siden i går været grådhabil.. Der skulle ikke så meget til så er jeg på randen til en tudetur.. kom til at tænke på min afdøde datter, det græder jeg normalt ikke længere over! hun er "bare" et kærligt minde... men det krævede da lige et besøg på kirkegården og tænde et lille lyserødt lys.. så kom jeg i tanker om jeg måske er gravid?! fik sat 2 æg op for 9 dage siden.. så er jeg ved at tude igen.. Så afleverede jeg min søn til første dag i børnehaven.. så var jeg ved at tude igen.. Så var jeg nede og købe barsels gave.. så var jeg ved at tude igen, alle de babyting!... plejer ikke være på randen af gråd, bare mere opgivende i det her behandlings"pis" Jeg har SÅ mange menssmerter, der føles brændede ude i "siden" ved æggestokkende og i lænden.. de har været der siden onsdag d. 1 april og fik to flotte æg op mandag d. 30 marts.. Er der nogen der ved om Crinone kan give den her bivirkning??

07-04-2015
Minnie83
Minnie83

Jeg husker ikke en bivirkning, som du beskriver. Mere træthed mm. Men det kunne da bestemt, være tankerne der spiller et puds. Håber på et godt resultat for dig.

08-04-2015
7780
7780

Åh altså dig😘, tænker lige umiddelbart at du ku være stresset. Hele dit forløb, historie og dine forventninger. Uden at vide hvilke bivirkninger du har og kan ha så tænker jeg stress. Eneste råd er at du må søge læge og forsøge at finde lidt ro. Stakkels dig, kæmpe knus herfra.

08-04-2015
Omor
Omor
Der er opstået en fejl, prøv igen senere.
Indlæser ...