Har du spørgsmål?

Kontakt os

Kontakt Libero ved at udfylde formularen nederst på denne side.

Kast et blik på de ofte stillede spørgsmål, inden du kontakter os, for at se om dit spørgsmål eventuelt allerede er blevet besvaret der.

Hvis du har et generelt spørgsmål om graviditet eller børn: Har du overvejet at stille spørgsmålet i forummet?

Mail: Forbrugerservice@essity.com

Vores adresse er: Libero Forbrugerservice, Gydevang 33, 3450 Allerød

 

Ofte stillede spørgsmål

Libero klubben
Hvad er Libero klubben?

Libero Klubben er et fantastisk forældreforum på nettet. 

Som medlem af Libero Klubben har du følgende fordele:

Liberos velkomstgave
Du som er gravid, eller lige har født, kan bestille en gratis velkomstgave med gode ting til den første tid hjemme. Gaven kan bestilles frem til barnet er 8 uger.

– Du kan udveksle tips og gode råd med andre forældre i forummet Forældresnak.

– Du får vores populære nyhedsbreve på mail om graviditeten og livet med små børn.

– Hvis du er gravid, kan du hver uge få opdateringer fra Libero om, hvordan din baby udvikler sig i Libero Klubbens gratis app.

– Du får medlemstilbud direkte i din indbakke.
 
Det eneste, du skal gøre for at blive medlem af Libero klubben og få del i alle specialtilbuddene, er at tilmelde dig.

Hvordan opdaterer jeg mine oplysninger i Libero klubben?

Der let at opdatere oplysningerne. Bare gå ind på din konto ved at klik på Rediger dine data. Opdater derefter oplysningerne, og klik på gem.

Hvordan opsiger jeg mit medlemskab af Libero klubben?

Du kan når som helst opsige dit medlemskab af Libero Klubben.

Du kan selv gøre det via en browser. Du gør følgende:

Log ind på din profil og gå til Libero Klubben.
Klik på dit profilbillede og gå til indstillinger.
Her kan du vælge at slette din konto.

Du kan også skrive til os på forbrugerservice@essity.com

Bemærk! Dit medlemskab opsiges permanent.

Hvordan håndterer vi dine personoplysninger (GDPR)?

 Det er vigtigt for os at du føler dig tryg med, hvordan vi håndterer dine personlige oplysninger. Derfor er vi åbne med, hvordan vi indsamler, behandler og deler de oplysninger, vi gemmer om dig hos os. Vi sælger aldrig dine personlige oplysninger til andre virksomheder.

Vi håndterer dine personlige oplysninger for at skabe de bedst mulige brugeroplevelser for dig som medlem af Libero Klubben. Derfor har vi brug for en del oplysninger om dig. Blandt andet for at gøre det muligt for dig at: Optjene point når du køber Libero bleer og bestil gaver i vores Pointshop.

Vil du vide mere om dine rettigheder, eller hvordan Libero håndterer dine personlige oplysninger? Læs mere her

Dit Libero - opdater profilen
Hvordan ændrer jeg min profilstatus?

Fortæl de andre i forummet, hvordan du har det - klik på "Min profil" og "Ændre din fase".

Kan jeg slette min konto?

Du kan slette din konto ved at skrive en mail på  forbrugerservice@essity.com.

Din konto slettes permanent. Du skal i så fald tilmelde dig på ny for at blive medlem af Libero klubben igen. Det kan være godt at have en aktiv konto i tilfælde af, at du får flere børn eller bare vil se dig om nu og da for at holde øje med, hvad der sker.

Libero bleer
Hvordan indberetter jeg en reklamation på et Libero produkt?

Hvis du har problemer på et Libero produkt kan du skrive til os på forbrugerservice@essity.com

Kontakt os

Billeder og dokumenter (maks. 5 MB/fil)
Upload et billede eller dokument
Der er opstået en fejl, prøv igen senere.
Indlæser ...