Ved at fortsætte med brugen af denne hjemmeside, godkender du brugen af cookies. Du kan læse mere om cookies her


Vores konkurrencevilkår

Arrangør
Kampagnen "Libero tester virkeligheden" er arrangeret af SCA Hygiene Products AB, Sverige.
Kampagneprodukter
De bleer, som anvendes i denne kampagne, er Libero Touch buksebleer i en prøvepakke på 8 stk. i størrelse 5, som kan fås i Kvickly fra uge 37. Man kan også bruge andre Libero Touch bleer, hvis man bruger det.
Kampagneperiode
Kampagnen løber i 6 uger med start uge 37, 2016.
Ret til at deltage
De officielle kampagneregler gælder for alle, som deltager i kampagnen. Alle personer, der er fyldt 18 år og bor i Danmark, har ret til at deltage. Medarbejdere i følgende selskaber og deres familiemedlemmer kan ikke deltage: 1) Virksomheder, som er involveret i at organisere kampagnen. 2) Virksomheder, der er partnere i kampagnen.
Sådan deltager du
  1. Hent dit gratis testkit bestående af 8 stk. Libero Touch buksebleer i størrelse 5 på en Kvickly butik. Gælder så længe lager haves.
  2. Test bleerne (bukse- eller tapebleer) i din virkelighed, i din hverdag. Sæt bleen på prøve.
  3. Besøg vores hjemmeside www.libero.dk og svar på nogle enkle spørgsmål. Udfyld herefter dit navn, adresse, mail og mobilnummer. Dine personoplysninger gemmes i henhold til Persondataloven (PDL)
Konkurrence
Du kan også være med i konkurrencen om tre måneders forbrug af Libero Touch bleer i alle størrelser. Du skal skrive en motivation på max 50 ord i konkurrenceformularen, og skrive hvorfor du skal vinde. Du kan kun være med i konkurrencen en gang.
Konkurrencepræmien
Præmiens værdi: Tre måneders forbrug af Libero Touch i alle størrelser (værdi ca. 1.400 kr.) Der vælges en vinder hver uge i hvert land i løbet af kampagneperioden.
Vilkår som gælder præmien
Vinderen vælges af en jury bestående af repræsentanter fra Libero. Juryens afgørelse kan ikke ankes. Vinderne får besked via e-mail i løbet af de seks uger kampagnen løber. Præmien kan ikke byttes til kontanter.
Anvendelse af konkurrencebidrag
Når du deltager i testen, accepterer du at Libero må bruge dine svar i Liberos kommunikation på fx libero.dk, i annoncer og i alle vores sociale medier. Ved at uploade billeder med hashtag #LiberoVirkeligheden accepterer du, at Libero kan bruge dine fotos i deres kommunikation til markedsføringsformål.
Der er opstået en fejl, prøv igen senere.
Indlæser ...